Over mij

Ik heb altijd plezier gehad in mijn werk. Ik ben al jaren freelance marketeer, maar had daarnaast mijn eigen kledinglijn voor meisjes, Ninie kinderkleding. 

Even kort over mijn ervaringen voordat ik als freelance marketeer startte.

Ik heb in het verleden gewerkt voor grote uitgeverijen. Ik ben enorm trots dat ik als marketeer de hoogste oplage ooit heb behaald voor Elsevier weekblad, een enorme prestatie in die tijd. Ik heb voor vele tijdschriften van Reed Business gewerkt als marketeer en was verantwoordelijk voor de oplage en abonnementen omzet. Daarvoor werkte ik voor KLM Inflight (alles aan boord van het vliegtuig en Holland Herald, het blad wat je leest aan boord bij KLM) via uitgeverij Media Partners. Daarnaast heb ik ervaring opgedaan bij La Ligna, een groot damesmode bedrijf, waar ik de marketing deed en de webshop heb opgezet maar ook grote beurzen, zoals de Libelle Zomerweek met ruim 70.000 bezoekers, heb gecoördineerd.

De afgelopen tien jaar heb ik ervaring opgedaan in de webwinkel branche met mijn kledinglijn Ninie en mijn twee andere webshops Meisjesmaillots.nl en Stoereboys.nl. Ik heb vele tienduizenden klanten blij mogen maken met mijn kledinglijn en de andere duurzame merken die ik verkocht.  

Mijn eigen kledinglijn werd in Nederland geproduceerd, ik was blij met alle Nederlandse vrouwen die mijn kledinglijn met liefde en aandacht produceerden en al mijn trouwe klanten die ik blij heb gemaakt met mijn duurzame kleding. Na tien jaar heb ik de beslissing genomen om te stoppen met mijn kledinglijn en mijn webshops. 

Keuzes maken is nooit makkelijk. Net als iedereen ben ook ik onderweg de nodige hobbels tegengekomen als ondernemer. Daar heb ik veel van geleerd. Maar ook als het kon, zou ik niets aan veranderen aan de keuzes die ik heb gemaakt! Waarom? Omdat ik met mijn kledinglijn en webshops ontzettend veel heb geleerd en vele klanten blij heb gemaakt. Ik krijg nu nog foto's opgestuurd van klanten die Ninie erg missen en aangeven dat mijn kwaliteit zo goed is want zusjes/nichtjes dragen het nu nog steeds, dat geeft mij een dankbaar gevoel. 

Jij profiteert van mijn jarenlange ervaring als marketeer in de uitgeverij en modebranche, mijn auditor ervaring en het totaal pakket van diensten waarmee ik jou kan helpen op online marketing en offline marketing gebied.

Graag nodig ik je uit om tijdens een kop koffie of thee eens te komen praten, om te kijken wat ik voor jou zou kunnen betekenen.

Hartelijke groet, Judith